خوش آمدید
رئیس کمیته داوران سومین جشنواره روابط عمومی خوزستان در این جشنواره که در محل تالار امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد گفت: بررسی آثار رسیده به این سومین جشنواره روابط عمومی خوزستان نشان می دهد آثار به لحاظ کمی رشد داشته اند و بررسی آثار نشان می دهد که روابط عمومی ها در بحث طبقه بندی اطلاعات مشکل دارند.
حمید رسولی اظهار کرد: استفاده از تکنیک های سنجش افکار و تحلیل محتوا نه تنها می تواند نقشه ای پیش روی روابط عمومی ترسیم کند بلکه تمام سازمان را تحت تاثیر قرار می دهد.
رسولی گفت: روابط عمومی ها در بخش تبلیغات باید رویکرد جدیدی را اتخاذ کنند.
در سومین جشنواره روابط عمومی های خوزستان از روابط عمومی های برتر، جمعی از مدیران رسانه ای و پیشکسوتان روابط عمومی خوزستان تجلیل شد.
فوریه 18, 2020
آوریل 7, 2019
نوامبر 2, 2018
سپتامبر 5, 2018