خوش آمدید
در حالی که به طور متوسط هر فرد ۷۰ درصد از وقت خود را صرف ارتباطات روزانه خود می نماید، عجیب نیست که زمینه ارتباطات یک رشته مهم برای شغل های پویا باشد. دانشجویان بین المللی به دنبال تحصیل در رشته ارتباطات در ایالات متحده هستند تا فرصت های گسترده ای در کشوری که در مرکز رسانه ها است را کشف کنند. کالج های برتر ایالات متحده در زمینه ارتباطات به دانشجویان ارزش رسانه، پیغام ها ، فرهنگ و ارتباط بینابینی را می آموزد. این جهان از پشت لنزها دیده می شود. خامی آن شما را به وجد می آورد. شما می توانید دنیا را از دید یک شاهد ببینید. از آنجا که ملت همه داستان ها را حل می کنند، شما اهمیت ثبت تاریخ را درک می کنید. همانند روزنامه نگار مجله آمریکایی، هنری لوس، شما” تا آنجا که ممکن است به قلب جهان نزدیک می شوید”. با توجه به قدرت همگرایی رسانه، رشته ارتباطات گسترده تر از هر زمان دیگری است. یک فرد معمولی حدود ۷۰ درصد از روز خود را به گونه ای صرف ارتباطات می کند. نظام ارتباطات روی استفاده از پیغام ها جهت ایجاد معانی در متون، فرهنگ ها، کانال ها و رسانه های متنوع می چرخد. ایالات متحده برخی از بهترین مدارس را برای ارتباطات در زمینه های روزنامه نگاری، رادیو و تلویزیون، روابط عمومی یا تبلیغات دارد.
از آنجا که زمینه ارتباطات خیلی وسیع است، فرصت های شغلی زیادی برای دانشجویان بین المللی که در مدارس برتر این رشته در ایالات متحده تحصیل می کنند در دسترس می باشد. با جدیدترین فناوری، برترین استادان و کشوری که مرکز رسانه است، دانشجویان بین المللی به دنبال تحصیل در بهترین مدارس برای رشته ارتباطات هستند تا فرصت های گسترده ای را بیایند. مدارس عالی در زمینه ارتباطات، تخصص متمایزی در یکی از زیر رشته های این زمینه دارند. روزنامه نگاری با تخصص روزنامه نگاری، دانش آموزان می توانند به عنوان یک خبرنگار، نویسنده کپی، گوینده اخبار، ویرایشگر، مصاحبه کننده رسانه، نویسنده، میزبان برنامه گفتگو و غیره شغلی بدست آورند. یک دانشجوی روزنامه نگاری می تواند با تحصیل در روزنامه نگاری، مدرک روزنامه نگاری آنلاین و روزنامه نگاری پخش کسب کند. مدارس برتر ارتباطات در ایالات متحده بسیار رقابتی و دقیق بوده زیرا آنها برخی از بهترین روزنامه نگاران در رتبه بندی را توسط ارزش نهادن به اخلاق روزنامه نگاری، بی طرفی و صداقت پرورش می دهند. این مدارس اغلب ارتباطاتی با صنعت دارند که می تواند به دانش آموزانی که در جستجوی شغل هستند با ارائه فرصت های بی شمار کارآموزی کمک کند. این دانشگاه ها بدین شرح هستند:
Arizona State University
University of Florida
University of Georgia
Iowa State University
University of Kansas
Michigan State University
University of Missouri at Columbia
New York University
University of North Carolina at Chapel Hill
Northwestern University
Ohio University
Syracuse University
ورود به این مدارس بسیار رقابتی است، دقیق ترین آنها پذیرش ۳۵درصدی دارد. دانش آموزانی که تحصیل در روزنامه نگاری را انتخاب می کنند باید انتظار کلاس های نوشتن فشرده و تعامل اجتماعی را داشته باشند. صنعت روابط عمومی سریع ترین صنعت در حال رشد در ایالات متحده است. با توجه به انجمن روابط عمومی آمریکا، هزینه های سالانه ایالات متحده در روابط عمومی تا ۱۴٫۶درصد به علت رشد “بهبود اقتصاد و ماهیت در حال تغییر صنعت.” افزایش خواهد یافت. هدف روابط عمومی حفظ یک تصویر عمومی مثبت برای یک کارفرما، مشتری و یا شرکت می باشد.
دانشجویان بین المللی محصل در رشته روابط عمومی در ایالات متحده خواهند آموخت که چگونه برای انتشار در رسانه ها، تولید و فروش، مواد در بازار، جمع آوری کمک مالی برای سازمان ها و همکاری نزدیک با رسانه ها مطلبی بنویسند. دانشجویان مشغول به تحصیل روابط عمومی می توانند به عنوان یک مدیر تبلیغات، متخصص بازاریابی، لابی، تحلیلگر رسانه، برنامه ریز رسانه ها، روابط عمومی شرکت، مدیر تبلیغات و سایر گزینه های شغلی مشغول به کار شوند. از میان دانشکده های برتر ارتباطات در ایالات متحده، دانشگاه هایی که برنامه های روابط عمومی قابل توجهی دارند، دانشگاه آبرن، دانشگاه بوستون، دانشگاه مرکزی فلوریدا، دانشگاه آلاباما، دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و دانشگاه تنسی هستند. بسیاری از این مدارس با ارائه فرصت های کارآموزی و سازمان هایی در دانشگاه برای کمک به بهتر کردن مهارت های مورد نیاز برای روابط عمومی، برای دانشجویان عملی تجربه فراهم می کنند.
رشته ارتباطات تبلیغات دانشجویان بین المللی که از ترویج و فروش محصولات لذت می برند باید به دنبال گرایش تبلیغات باشند. دانش آموزان مشغول به تحصیل در رشته تبلیغات یاد می گیرند تبلیغات خلاقانه و استراتژیکی و کمپین های تبلیغاتی ایجاد کنند. در بعضی از مدارس ممکن است دانش آموزان مجبور باشند به طور همزمان زمینه هایی مانند بازاریابی، کسب و کار و روان شناسی را بخوانند تا به طور کامل درک کنند مردم چگونه از هرم آگاهی، تمایل و خرید بالا می روند و چگونه تبلیغ می تواند از کانال های رسانه ای مانند تلویزیون، رادیو، روزنامه ها، مجلات و اینترنت برای متقاعد کردن مصرف کنندگان استفاده کند.
دانش آموزانی که تصمیم به دنبال کردن تبلیغات دارند می توانند فرصت های شغلی به عنوان یک متخصص تبلیغات، مدیر خلاق، برنامه ریز رسانه ای، متخصص بازاریابی، خریدار رسانه ها، نویسنده کپی، نمایندگی فروش رسانه و غیره را بیابند. دانش آموزانی که می خواهند در زمینه تبلیغات در ایالات متحده تحصیل کنند باید کالج هایی که بازاریابی و برنامه های طراحی گرافیک قوی دارند را مد نظر بگیرند.
دانشگاه پنسیلوانیا شامل کلاس های اضافی در طراحی تجاری می باشد. دانشگاه تگزاس فوق لیسانس و دکترا در تبلیغات ارائه می دهد و دانش آموزان این گزینه را دارند که یک مدرک دوتایی در هر دو زمینه تبلیغات و کسب و کار را تکمیل کنند. سایر کالج ها با برنامه های تبلیغاتی قابل توجه شامل دانشگاه اشفورد، دانشگاه ایلینویز، کالج بوستون، دانشگاه کارنگی ملون، کالج ویلیام و مری، دانشگاه واشنگتن و دانشگاه ییل می باشند.
چرا در زمینه ارتباطات تحصیل کنیم؟ دنیا را از منظر یک روزنامه نگار، یک متخصص روابط عمومی، تبلیغ کننده تصور کنید. نمادها، احساسات، کلمات، نفس ها، هر چیزی که باعث اشتیاق به ارتباط هر روز شما می شود، را تصور کنید. در این زمینه در حال گسترش و همیشه در حال تغییر ارتباطات، دانشجویان بین المللی شاهد همگرایی برجسته رسانه ها، رسانه های آنلاین و رسانه های اجتماعی در بهترین مدارس رشته ارتباطات در ایالات متحده خواهند بود، در حالی که هنوز تقدس یکپارچگی جهان ارتباطات قبل از متصل شدن از طریق اینترنت حفظ شده است.
با مدرک ارتباطات، دانشجویان می توانند از هر شهر، کشور و فرهنگی بهره بگیرند تا جهان بزرگ را کوچک و جهان کوچک را بزرگ کرده و دنیا را از طریق ارتباطات به هم متصل کنند.
فوریه 18, 2020
آوریل 7, 2019
نوامبر 2, 2018
سپتامبر 5, 2018